ROZDZIAŁ 6!!!
a tam stał....
Zaczęliśmy biec do siebie,zamknęliśmy w uścisku,aż spadliśmy na podłogę patrzyliśmy na siebie jak obrazek
topiero odchrząknięcie Louisa nas ogarnęło
Dobra to jest Leon,a to jet Louis mój brat-powiedziałam
siema-pow Leon
siema-pow Lou
dobra to jest twój chłopak
nie!!-krzyknęliśmy równocześnie
szkoda-pomyślałam
spaliliśmy buraka
dora-pow Zayn
to my idziemy-powiedziałam i zaczeliśmy kierować do drzwi
dokąd-spytał Liam
do parku do reszty ekipy-pow im,ale miałam inny plan
to może się przebierzesz pow mi Leon
aaaa,no to już 5min-odpowiedziałam mu
ubrałam się w to:
fryzura
i full capa zeszłam a raczej zbiegłam po schodach wziełam Leon za rękę i krzyknełam
nara-
i wyszliśmy
~~z perspktywy Loisa, w tym samym czasie!!~~
Alex wyszła
chodźmy ją śledzić-wykrzyknął Harry
dobra-powiedzieliśmy równocześnie wyszliśmy i widzieliśmy jak idą i się śmieją a tam idzie jakieś małżeństwo i machają do nich Alex pobiegła do nich i krzykneła :
tęskniłam
my też-powiedzieli
wieć w Londynie będziecie mieszkać ??_spytała
tak-powiedzieli
to my lecimy ppap -powiedziała i przytuliła się do nich
my z minami Wtf patrayliśmy na nich
poszli do starej szkoły usiedliśmy na schodkach,gdzie był dobry widok zaczeli tańczyć to :
http://www.youtube.com/watch?v=KM6z5LFFnHg
tańczyli to zajebiście
następnie:
http://www.youtube.com/watch?v=5nj7sGB6oQ8
http://www.youtube.com/watch?v=S5aHoVL18Sc
http://www.youtube.com/watch?v=S5aHoVL18Sc
http://www.youtube.com/watch?v=WS80Mu00Kos
a później to z z 2innymi dziewczynami
http://www.youtube.com/watch?v=d3y17D_K9Zw
http://www.youtube.com/watch?v=d3y17D_K9Zw
skończyli
Alex śpiewamy What Makes Beatifuul
Ale....-Alex chciała coś pow
Nie!!!!!-krzykneła tamta dziewczyna
Śpiewamy
dostaniesz marchewkę powiedziała-druga dziewczyna
Alex już stała skonczyli śpiewać zaczeli śpiewać
tąhttp://www.youtube.com/watch?v=UkO0DUVKE-s
potem wyszli i skierowali się do domu my pojechaliśmy na zakupy
~~persprektywa Alex~~
wróciłam do domu nie było nikogo
wziełam prysznic,bo wieczorem idziemy do parku
ubrałąm się w to
i fryzura
wyszłam z domu,posiedzieliśmy w parku i poszlismy do domu w domu
odrazu bulwers,że ja o 10:30 wracam
olałam poszłam dostałam wiadomość,że będę mieszkać w Londynie i jutro o 15:00 jesdziemy
wstałam o 12:30 zrobiłam poranną a raczej popołudniował toaletę
ubrałam się w to:
zeszłam na dół
cześć-powiedziałam radośnie
siema-powiedzieli chórem, prócz Lou
usiadłam na jego kolanach
gniewasz się-zrobiłam smutną minę
nie,przepraszam -powiedział
a dasz marchewkę pploseee- pow
masz - dał mi
dobra ludzie idiemy do samochodu ty też Alex
~~pare godziny później w Londynie ~~
to nasza willla
mój pokój
łazienka
garderoba (w niej były wszystkie rzeczy z Polskkie)
przebiałam się w piżamę :
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz