ROZDZIAŁ 5!!!!!!!
wstałam o 5:30 miałam doła tęskniłam za Polsą i wgl....
poszłam się ubrać w to: http://www.faslook.pl/collection/wygodnie-i-modnie/,włączyłam Rock me z 1D i pobiegłam do parku.Gdy skończyłam był 7:00,wszyscy pewnie śpią pomyślałam i pobiegłam do domu...
Wzięłam prysznic ubrałam się w to :http://www.faslook.pl/collection/-15/ zeszłą na dół była mama
cześć mamo-powiedziałam
cześć córeczko
wzięłam z szawkii nuttelę
o nie najpierw śniadanie
wzruszyłam ramionami i wyszłam z nuttelą i łyżeczką usiadłam przed TV i oglądałam disney chanel
i jadłam akurat leciało Austin i Ally po chwili zeszli wszyscy rzucili wszyscy radośnie hej chórem
mruknęłam ciche hej i powróciłam do oglądania
śniadanie-krzyknęła mama
wszyscy pobiegli a ja dalej siedziałam i oglądałam a z kuchni dobiegł głos Louisa
mamo czego Alex nie je z nami ?
Alex zjadła nutelle całą i....
niedosłyszałam bo wyszłam na spacer usiadłam na drzewie i patrzyłam jak rodzice z dziećmi chodzą po parku śmieją się.Po moim policzku spadła łza....tęskniłąm za tamtymi rodzicami i nagle przypomniałam sobie o quadzie muszę zadzwonić do rodziców z Polski i pow im żeby wzieli go....
~~w tym samym czasie w domu,perspektywa louisa~~~~
gdzie ona jest!!-powiedziałem,chodziłem po całym domu
stary uspokój się-powiedział Harry
siadaj-powiedział Liam
dobra,co robimy??-spytałem KUMPL
nic wiadomości poglądamy-odpow mi Zayn
oglądaliśmy wiadomości jak ktoś wszedł do domu to była Alex,musiała być to Alex
nagle staneła jak wyryta,
Alex co się stało-spytał Liam
podgłośnij-powiedziała
ale to po nie naszemu nie zrozumiesz-pow jej
rozumie to po Polsku wybiegła z pokoju
a jej co jest-pow Niall,który był cały czas cicho
nie wiem-powiedziałem
~~~perspektywa Alex,w pokoju~~
zadzwoniłam do mamy(tej z Polski) okazało się,że nic im nie jest bo jadą wieczorem i przyjadą jutro mnie odziedzić....prebrałam się bo mi gorąco zrobiło się xD
http://www.faslook.pl/collection/yoo-2/(bez plecaka)
gdy wychodziłam z łazienki to usłyszałam dzwonek do domu,
Alex chodź ktoś do mnie-krzykną Louis ze....ciekawośią i......ździwieniem??
IDĘ-wydarłam się
weszłam na schody i zobaczyłam......
wiem krótki,jak dla mnie i wgl nudny głupi blog wiem
ploseeee kom to hejtujcie mnie ale chce wiedziec co o tym sądzicie widze,że ktoś wchodzi ale nie kom ploseeeee
kocham was marcheweczki <3 :* *__*
2 komentarze:
Świetny, tylko unikaj błędów :D Pozdro *-*
Dziękuje :* <3
Prześlij komentarz