wtorek, 31 grudnia 2013

NOWE BLOGI!!

NO WIĘC BĘDĘ MIEĆ BLOGA A TERAZ ZAPRASZAM NA TEGO Z IMAGINAMI :

http://imaginy-1d-our-gods.blogspot.com/








ZAPRASZAM KOMENTUJCIE WSZYSTKIE BLOGI 




A NO I JESZCZE RAZ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :* :P :D *____*

ROZDZIAŁ 5!!!!!

                                                     ROZDZIAŁ 5!!!!!!!
wstałam o 5:30 miałam doła tęskniłam za Polsą i wgl....
poszłam się ubrać w to: http://www.faslook.pl/collection/wygodnie-i-modnie/,włączyłam Rock me z 1D i pobiegłam do parku.Gdy skończyłam był 7:00,wszyscy pewnie śpią pomyślałam i pobiegłam do domu...
Wzięłam prysznic ubrałam się w to :http://www.faslook.pl/collection/-15/ zeszłą na dół była mama
cześć mamo-powiedziałam
cześć córeczko
wzięłam z szawkii nuttelę
o nie najpierw śniadanie
wzruszyłam ramionami i wyszłam z nuttelą  i łyżeczką usiadłam przed TV i oglądałam disney chanel
i jadłam akurat leciało Austin i Ally po chwili zeszli wszyscy rzucili wszyscy radośnie hej chórem
mruknęłam ciche hej i powróciłam do oglądania
śniadanie-krzyknęła mama
wszyscy pobiegli  a ja dalej siedziałam i oglądałam a z kuchni dobiegł głos Louisa
mamo czego Alex nie je z nami ?
Alex zjadła nutelle całą i....
niedosłyszałam bo wyszłam na spacer usiadłam na drzewie i patrzyłam jak rodzice z dziećmi chodzą po parku śmieją się.Po moim policzku spadła łza....tęskniłąm za tamtymi rodzicami i nagle przypomniałam sobie o quadzie muszę zadzwonić do rodziców z Polski i pow im żeby wzieli go....
~~w tym samym czasie w domu,perspektywa louisa~~~~
gdzie ona jest!!-powiedziałem,chodziłem po całym domu
stary uspokój się-powiedział Harry
siadaj-powiedział Liam
dobra,co robimy??-spytałem KUMPL
nic wiadomości poglądamy-odpow mi Zayn
oglądaliśmy wiadomości jak ktoś wszedł do domu to  była Alex,musiała być to Alex
nagle staneła jak wyryta,
Alex co się stało-spytał Liam
podgłośnij-powiedziała
ale to po nie naszemu nie zrozumiesz-pow jej
rozumie to po Polsku  wybiegła z pokoju
a jej co jest-pow Niall,który był cały czas cicho
nie wiem-powiedziałem
~~~perspektywa Alex,w pokoju~~
zadzwoniłam do mamy(tej z Polski) okazało się,że nic im nie jest bo jadą wieczorem i przyjadą jutro mnie odziedzić....prebrałam się bo mi gorąco zrobiło się xD

http://www.faslook.pl/collection/yoo-2/(bez plecaka)
gdy wychodziłam z łazienki to usłyszałam dzwonek do domu,
Alex chodź ktoś do mnie-krzykną Louis ze....ciekawośią i......ździwieniem??
IDĘ-wydarłam się
weszłam na schody i zobaczyłam......



                                                                                                                                                               
wiem krótki,jak dla mnie i wgl nudny głupi blog wiem

ploseeee kom to hejtujcie mnie ale chce wiedziec co o tym sądzicie widze,że ktoś wchodzi ale nie kom ploseeeee


kocham was marcheweczki <3 :* *__*


Sylwester

NO WIĘC MAMY SYLWESTEAAAAAA.........
ŻEBY TEN SYLWESTER BYŁ ZAJEBISTY JAK I NOWY ROK......
DUŻO 1D I WSZYSTKIEGO CO CHCECIE.....
MAM 40 WYŚWIETLEŃ W 1/2 DNI OMG JARAM SIĘ....
DOBRA TOTYLEPAPAAP TRZYMAĆ SIĘ MARCHEWECZKI <3 :* *
*________*

poniedziałek, 30 grudnia 2013

ROZDZIAŁ 4!!! AMMMMM *__*

                                                           ROZDZIAŁ4!!!!!!   

ROZDZIAŁ DEDYKUJĘ WERONICE <3 LOFCIAM CIĘĘĘĘ




Rano obudziłam się podeszłam do walizki i wyciągnęłam z niej ten zestaw :http://www.faslook.pl/collection/xzx-2/ ,że jest lato jest ciepło....DZIsiaj

zeszłam na dół a na lodówce była kartka

"Alex
poszłam do pracy na mikrofalówce są klucze,odbierz bliźniaczki ze szkoły o 13:00 i zrób zakupy


kocham całuje mamam

PS:z tyłu jest adres"

zjadłam płatki i poszłam po Daisy i Phoebe 
wróciliśmy do domu po zakupach oczywiście i zjadłyśmy spagettii

w tedy pow :

dobra zróbcie lekcje
pomożesz nam ploseee
jasne-Odparłam  jaK zrobiłyśmy zad przyszła Lotti i Fizzy a potem jakieś 45 min później usłyszałam klakson

kto to?? spytałam- po chwili wszystkie dziewczyny be ze mnie rzuciły się na chłopaków a ja siedziałam cicho
po chwili podszedł do mnie Lou i przytulił i wyszeptał

czekałem na ten dzień-Lou
dobra dosyć czułości bo zwrócę obiad-pow
reszta się zaśmiała


dobra kto głodny wszyscy oprócz mnie i bliźniaczek wszyscy poszszli do kuchni ja poszłam po marchewkę usiadalam z 20 marchewkami a oni popatrzyli na mnie dziwnie

i zaczełam jeść w ciągu 1min nie było nic


no co ??-zapytałam


nic,jestes jak Lou -powiedział Liam

dobra ja ide się przebrać
http://www.faslook.pl/collection/3-1346/

jaką masz nazwę na TT-zapytał Zayn

ALEXOFICALL
ILE TEGO TUAJ

JEST JEST ZD Z GITARĄ??-POWIEDZIAŁAM

JEST, FOLWNOŁEM

 MAM SIE JARAC(oni pokiwali) O BOZE ZAYN MALIK Z 1D MNIE FOLWNOŁ UMIERAM I SPADŁAM EJ                .....CZEMU TY MASZ TYLE OBSERWUJĄCYCH ?? SPYTALI CHÓREM

BO JA FAJNA JESTEM
I SKROMNA-POWIEDZIAL HARRY

TEŻ-POWIEDZIALAM
AŁŁŁŁŁ LIAM ZAYN MNIE WALNĄ W RĘKĘ I NIE MOGĘ GRAĆ NA GITARZE
WSZYSCY POPATRZYLI NA MNIE

A JA CO???
ZAGRAJ MUSIMY ZROBIC TWICAMA-powiezieli


DOBRA,CO GRAĆ??
ONE THING OK??
OK
ZACZEŁAM GRAĆ

ŚPIEWAJ ZA MNIE-POWIEDZIAŁ LOU POKIWAŁAM GŁOWĄ NA OKEY


I ZACZEŁAM ŚPIEWAĆ WSZYSCY NA MNIE POPARZYLI JA DALEJ GRAŁAM I ŚPIEWAŁAM NO LUDZIE TO JEST TA NIESPODZIANKA :) PAMIĘać kocham was wszystkich pozdrawiam ludusia i cała ekipe
WOW...WOW,WOW POTEM POSZLIŚMY SPAĆ UBRAŁAM PIRZAMĘ......

I ZASNEŁAM.........













ROZDZIAŁ3!!!!

                                                                                       ROZDZIAŁ3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Przyszła mama i obudziła mnie wstałam ubrałam się w to http://www.faslook.pl/collection/paskowo-4/
wykonałam poranną toaletę i zeszłam na dół.Tam już czekało śniadanię.Po czym poszłam do ekipy mojej kochanej i pożegnałam się z nimi i poszłam się pakować zajęło pi to do 16:30 |zeszłam z walizką 1 bo reszta pojedzie rodzice z Polski powiedzieli,że wezmą zaczeliśmy się żegnać.Przyjechał policjant wziął moją walizkę i pojechałam na lotnisko....po locie zobaczyłam jakąś babę z tabliczką z moim imieniem i nazwiskiem podeszłam..

Dzień Dobry jestem Alex-powiedziałam

Jestem Jay mów mi mamo lub ciociu-powiedziała mi i przytuliła

to jedziemy tylko jedeną walizka ??-dodała

reszta przyjedzie z rodzicami z Polski-powiedziałam

jak to z rodzicami z Polski???-zapytała

ja powiedziałam jej w skrócie rozmowę z rodzicami

mam pytanie-zapytałam nieśmiało moje mamy
słucham skarbie
czy w domu są marchewki
hahahah jasne są Boo Bear by nie wyrzymał bez nich- zaśmiałyśmy

W domu powitali mnie miło i wgl

to mój pokój jak narazie nie ogarniam...







poszłam wziąłść prysznic i się położyć..............po kilku minutach odpłynęłam do krainy Morfeusza.....










ROZDZIAŁ2

                                                                ROZDZIAŁ 2!!!!!!!!!!!


Weszłam do domu i tam zastałam beczącą mamę i uspokojającego tatę

Dzień Dobry-przywitałam się grzecznie

Dzień Dobry Ty jesteś Alex-ja pokiwałam głową na "tak"

Gdy się urodziłaś zostałaś porwana przez nich pokazał na "rodziców"

Słucham to jest żart,mamo tato powiedzcie coś

przykro nam-powiedziała policjantka

musisz wyjechać jeszcze dzisiaj do twojej prawdziwej rodziny,która mieszka w Doncasteru

nieeeeee!!!!-krzyknęłam

przykro mi ale tak!-odpowiedzieli mi

jutro o 17 przyjedziemy po Ciebię-dodali
Do widzenia-powiedziałam a oni mi odp

PRZEPRASZAM -powiedzieli rodzice

to nie wasza wina i tak was kocham i nie chcę by nasz kontakt się urwał -powiedziałam ze zaszklonymi oczami

my się wyprowadzamy do Londynu będziemy nie daleko okey??- powiedziała mama
TAK!!!!!-KOCHAM WAS- wydarłam się po czym przytuliłam ich

MUSZĘ WYJŚĆ ZBIÓRKA JEST PRZY OKAZJI POWIEM IM...
LEĆ


~~40 min później ~~~~

siedzieliśmy gadaliśmy cieszyłam się jak nic :) potem wróciłam do domu zjadłam kolacje wzięłam prysznic i wskoczyłam w swoją sweet pidżamę
i srój na jutro


Paskowo


i poszłam spać........


Rodział 1

                                   ROZDZIAŁ 1!!




~PERSPEKTYWA ALEX

Obudził mnie mój budzik o 6:30 wstałam ubrałam się w to
i dotego baletki



zeszłam na dół z torbą zdążyłam wziąść marchewkę i dzwonek,wziełam torbę i poszłam otworzyć drzwi a tam moja paczka przywitałam się każdym przytulasem i buzi w polik.Poszliśmy po drodześpiewają rózne piosenki.....


wtedy spojrzałam na telefon 
-wiecie że zostało 2minuty-powiedziałam
ołłł idziemy-powiedziała Kaja 
weszliśmy do szkoły po dzwonku -,-
weszliśmy do klasy a gościu do mnie 
Star kolejne spóźnienie 
i huj-odpowiedziałam mu
usiadłam do ławki obok Kaji
no i moje ulubione zajęcie na tej lekcji to pytanie was-powiedział kościu z przyry
a klasa odp jęknięciem
może oooo..Panno STAR ZAPASZAM podeszłam do niego
co to jest płodziozmian?-zapyał mnie ja wyprostowałąm się 
jak sama nazwa mółwi jest to maszyna do zmiany płci-powiedziałam a klasa w brecht
ŻLE KAŻDY WIE,ŻE TO SYSTEM URAWY ROLI POCHWALIŁ SIE 
NO RMALNIE BŁYSNĄ PAN JAK ZESPUŁ R-ODGRYZŁAM SIĘ A klasa jeszcze większy brecht
DO DYREKTORA-RYKNĄŁ
SPOKOJNIE-POWIEDZIAŁAM GDY BRAŁAM torbę-
bo złość pięknu szkodzi olłł to już zapóźno- 
DO DYREKTORAAAA RAZ!!!-
WESZŁAM DO DYREKTORA I KRZYKNEŁAM SIEMA STASIU 
SIEMA ALEX SIADAJ CO ZMALOWAŁAŚ??;ZAPYAL 
OPOWIEDZILAMMU HISTORJE Z LEKCJI POW MI ŻE MAM BYC KRZECZNIEJSZA I MOGŁA WRACAĆ LEKCJE SIĘSKOŃCZYŁY ROZESZLISMY SIE DO SWOICH DOMÓW.....WESZŁAM NA PSESJE I ZOBACZYŁAM RADIOWÓZ POLICUJNY.............



PRZEPRASZAM ZA BŁEDY WIEM BEZNADZIEJAAAAAA PRZEZ WIELKIE B :( ;(








Prolog *__*

PAMPAM WITAM WAS TU JEST PROLOG XD ŻEBY NIE BYŁO MAM ZRYTĄ B







WIECIE JAK TO JEST DOWIEDZIEĆ SIĘ,ŻE ZOSTAŁAŚ PORWANA??NIE??? JA TEŻ JESZCE...NIE WIEDZIAŁAM.....


niedziela, 29 grudnia 2013

BOHATEROWIE OPOWIADANIA *___*

 Alex Nicola Star-Ładna 13latka wredna ale potrfi być miła,należy do szkolnej elity,śpiewa tańczy i uwielbia jeździć na quadach.Mieszka w Polsce w  Warszawie.Kocha 1D,,ale ma wielu idoli najbardziej lubi rap(oczywiście zaraz po 1D) KOCHA BLUZKI W PASKI WSZYSTKO CO W PASKI,ORAZ KOCHA MARCHEWKI nie nawidzi plastików gardzi nimi.LUBI A WŁAŚCIWIE KOCHA JEZDZIC NA DESCE GRA NA WSZYSTKICH INSTRUMENTACH


Leon Black-potajemnie podkochuje się w Alex,jeździ na quadach,tańczy i śpiewa najlepszy przyjaciel Alex należy do szkolnej elity lat 13.Jeździ na desce z Alex
Kaja Style- BFF Alex rozumieją się bez słów kocha tańczyć i śpewać.Należy do elity szkolnej,nienawidzi plastkików ma kochanych rodziców.Jeździ na desce
Majk Wiśniewski-należy do szkolnej elity jest wredny podkochuje się w Kaji.Śpiewa tańczy i jeżdzi na desce nienawidi szkolnych plastików.
Katy Anderson-śpiewa tańczy i jeździ na desce nie nawidzi plastików kocha bardzo denerwować ludzi jak pozostała szkolna elita
Olivka blood-szkolny plastik kłoci się z Alex i szkzolną elitą ale zawszelką cenę chce się do niej dostać ma 13lat (wyobraźcie sobie to jakośxD )
Kaśka Wiśnia- uważa sie za najwazniejsz przyjazni sie z Olvką jest plastkiem i tez stara sie wejsc do szkolnej elity
I NASZE KOCAHNE 1D I PRZEDSTAWIAĆ NIE MUSZĘ :P
Alicja Star-mama Alex troskliwa i nadopiekuńcza mamuśka 36lat
Matt Star-ojciec Alex surowy ahahah nie zawsze mówi młoda jest niech bawi się i za to go wszyscy lubią kocha rodzine ma 40 lat ma jest dyrektorem najleszej  szkoły (licealnej) w Warszawie
PRZEPRASZAM ZA BŁEDY :* KOMENTUJCIĘ

COŚ O MNIE :P

Więc nazywam się Ola(ale wolę Alex).Mieszkam w Polsce w Przemyślu,mam 13 lat wiem,wiem mało ale wiek to tylko liczba....Pisać będzie ze mną Kają i wogóle to mam zrytą banię dzięki 1D xD buhahah wiem głupia jestem ale cóż życie. "Urodziliśmy się by żyć,Żyjemy by umierać" :P no wię tyle jak coś to pytać : !!